برند لورال

برند لورآل (L’Oréal) بزرگ‌ترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی با mnvr

برند لورآل (L’Oréal) بزرگ‌ترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی با mnvr

برند لورال

لورآل بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده‌ی لوازم آرایش در دنیا است. این شرکت محصولات خود را بر پایه تحقیق و نوآوری تولید می‌کند و بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در دنیا دارد. این برند بزرگترین کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر است. زیرشاخه‌های آن شامل برندهای شناخته‌ شده‌ای مانند لنکوم (Lancome)، ویچی (Vichy) و گارنیر (Garnier) می‌باشد. این برند بزرگ با توجه به این که از بالاترین بودجه‌ها برای تحقیقات برخوردار است، صاحب بزرگترین لابراتوار آرایشی و بهداشتی جهان می‌باشد.

تاریخچه برند لورآل

لورئال پاریس توسط یک زوج شرکت‌کننده در عرصه زیبایی به نام‌های اوگنه شولر و بنواز اودیل (Eugène Schueller و Béatrice Ondi) در سال ۱۹۰۹ تأسیس شد. اوگنه شولر اصلی‌ترین بنیان‌گذار این شرکت است که در زمان تأسیس، فرموله‌های رنگ‌مو را ابداع کرده بود.
. این شرکت محصولاتی مانند رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، ضد آفتاب، لوازم آرایشی، عطر و محصولات مراقبت از مو تولید می‌کند و در زمینه‌هایی مانند پوست شناسی و مهندسی بافت ‌پوست نیز فعالیت‌های تحقیقاتی انجام می‌دهد. همچنین این شرکت دارنده‌ بیشترین ثبت اختراع در زمینه‌ نانوتکنولوژی در آمریکا است.

سهام شرکت

بخشی از سهام این شرکت در بازار بورس اروپا عرضه می‌شود. دختر اوژن شولر یعنی لیلیان بتنکور و شرکت نستله از سهام‌داران اصلی این شرکت هستند. محصولات این برند در ایران توسط فروشگاه‌های معتبر به فروش می رسند.

برند های زیر مجموعه

این شرکت برندهای معروفی مانند لورئال پاریس، مای‌بلین، گارنیه، لا روش پوزای و … را تولید می‌کند و در بیش از ۱۵۰ کشور حضور دارد.

Redken

Matrix

Kerastase

Biotherm

Vichy

La Roche-Posay

CeraVe

Maybelline New York

NYX Professional Makeup

Urban Decay

Lancôme

Yves Saint Laurent

Giorgio Armani Beauty

Kiehl’s

Shu Uemura

Ralph Lauren Fragrances

Diesel Fragrances

Viktor & Rolf Fragrances

SkinCeuticals

Decleor

محل شرکت لورئال

 

محل اصلی شرکت لورئال در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

تعداد کارکنان

تا زمان آخرین اطلاعات در دسترس (ژانویه 2022)، شرکت لورئال بیش از ۸۰ هزار نفر را به عنوان کارکنان خود داشت. اما لطفا توجه داشته باشید که این اعداد ممکن است تغییر کرده باشند.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

مد و فشن

مردان تاثیر گذار بر صنعت مد و فشن

مردان تاثیر گذار بر صنعت مد و فشن مردانی که تاثیرگذار بر صنعت مد و …